vi har blivit som dom

Tisdag. Det är blir den första natten jag sover hemma på hela sommarlovet. Haha "hela sommarlovet". Det låter som att det har gått en månad av lovet typ. Men nejnej, det har bara gått 4 dagar. Och dom fyra jääävla dagarna har varit värdelösa! För vädret är ju åt hevete. Svergie kan ju lika gärna bilda en ny istid, för det är ju ändå inte nån jävla sommar!!!

Till helgen är det midsommar! Jag har inga speciella planer, mer än att jag troligtvis ska vara med Olofsson. Vad vi hittar på, de får gudarna veta. Eller hur äre man brukar säga? :O
Nej men nu har jag inget mer att skriva, vi hörs nånting fram över :) Hare så jävla gött asså

klias på lillfossingen

Kommentarer
Postat av: AAANNNA

inte ens gudarna vet vad vi kan hitta på, lill stumpan <3

2009-06-18 @ 13:52:22
URL: http://anaolfsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0