always look on the bright side of life....

Fredagen blev mysig. Jag och Anna blev ensam här vid fem, och då lagade vi mat. Sååååå bra på att laga mat är vi också! Sjöng singstar med ljudet på topp, knäppte en hel del kort, lallade på med lite allt möjligt. Sedan kom även älskling och hälsade på. Vi gjorde inget speciellt typ, dega i soffan/sängen. Sen vid typ halv tolv gick vi hem, och vi fortsatt med vårat.

Gårdagen.. Var med Anna då också. Träffade på lite folk ute. Jonas bland annat, som även fyller år idag! Grattis grattis. Sedan efter ett tag träffade vi Albin och Ljungan, sedan avslutade vi kvällen hemma hos Albin. Haha justde. Kvällen började med att jag och Anna skulle fixa mamma och hennes kompis för dom skulle ut. Haha va kuuuuuuul. Har nog aldrig skrattat så mycket åt min mamma nån gång. Efter ett antal groggar och öl så var hon som en 15 åring. Knäppte även att antal kort då också.

Nämen nu ska jag nog ta och hoppa i badet med en kanske bryten tå :)

vet ikke vad jag gör, men sewgtiwegl va kul jag hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0