but baby, can we make up now?

Gårdagens kväll avslutade jag hos Michelle. Vi pratade med Victor, åke till statiol, och bara pratade.
Det finns inget härligare än att prata med någon som förstår precis. Att ha någon som dig, de är obeskrivligt. Jag älskar dig min vän, Michelle Jansson <3

Idag är hela dagen fullbokad. Jag ska vara med Michelle fram tills jag ska till tandläkaren. Jo, jag har nämligen inte tappat alla mina tänder än. Har nån mjölktand kvar. Så jag har förberett mig på att jag måste dra ut den, men men :) Jag överlever! Efter de ska jag vara med Älskling, som att det är 7 månader idag :') Och om det inte blir för sent då så ska jag till mina kusiner. Tja, nu vet ni de :)

min stjärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0