but baby .. is true, our love is over

Tisdag. Vi fick sluta två idag, så jag kan inte klaga på dagen. Fast vi hade fysik prov sista timmen, iiiiinte min starkaste sida. Fast det har jag ju redan sagt, men ändå. Jag ska försöka säga senare när jag har fått reda på de hur det gick för mig. För jag burkar alltid glömma de.. Amen ja va kul och veta de va?

Vet ni? Det är typ bara 8 veckor kvar nu. FATTAR NI?!?!?!?! Två månader bara, ÅTTAN VECKOR!! Gah det kommer ju gå as snabbt, och det är bra! För dehär sommarlovet kommer bli ssSÅåå JeeEwwWWllLLLAAAaa BbBRRRrrRaaAA!

Jaaajaa, jag har nån jävla spanska läxa tills imorgon som jag borde göra, fast klockan är ju bara tre typ, så jag hinner ju. Hehe. Jag borde vara mer noga med läxorna.. Iaf i Engelska, för då höjs mitt betyg!!!!! DDERRRUUUU

sEe YoU bAbEs!

hehehe de är så rulit att he ut oldiga bilder!

Kommentarer
Postat av: Darin

It sure will :)

2009-04-01 @ 20:28:07
Postat av: Anonym

anton lyxell?:)

2009-04-02 @ 15:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0