håll min hand i mörkret

Ny vecka! Vecka tretton dock.. Jag vet inte riktigt vad för slags otur jag kommer få den här veckan. Det kanske bli nått jätte stort till helgen? Eller så kanske de kommer lite otur varje dag.. Ge mig inte otur på fredag bara, snarare tur!


haha där flög jag upp i taktet också. min mosters kille är en jävel på att skrämmas......

Jaja, jag kom nyss hem ifrån staden. Jag och Anna bestämde oss för att tillbringa våran härliga måndag där. Hela dagen blev det också. Tog 19.15 bussen hem. Eller ja jag kom inte hem nyss, men aa vi fatta. Har inte hunnit gjort  nått speciellt om man säger så.
Imorgon ska jag till min underbara mormor och intervjua henne. DENIII

och idag ska jag säga hejdå till min bror .... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0