i close my eyes, and the flashback starts

HAHAHAHAHAHA
HAHAHA
HAHAAHAHHA
HAHAA
axel sitter och pluggar fysik, provet är om flera veckor men han tror att de är på måndag, imorrn alltså
HAHAHAHAA
HAHAAHHA
HAAHAHAH
HAHAAHAAAAAAAAAAAAAAa
-
Ja, gårdagen blev bra, för min del. Den blev kanske inte som jag trodde att den skulle bli, men jag ska inte klaga. De var kul! Agnes duschade, och gick och såg på film, så jag och Therese gick ut och gick. Och ni som vet vart Agnes bor, det är ju skit långt till stora vägen, jag och Therese gick ända dit, tog i Matfors skylten, och gick tillbaka. Men på bra humör var vi kan jag säga, vi sjöng, skrattade, pratade om vad vi ska göra när Therese fyller 16, och vad vi ska göra i sommar. Haha jadu, mycket blev sagt där..

Jag gick och la mig i Agnes säng vid två nån gång, smsade med älskling och gosa med katten som klöste mig hela tiden. Men den var go ändå. Maggan heter hon troja, eller Maggie? Maggo? Äh jag minns inte. Sedan vid fyra kom Therese och sällskapade mig i sängen. Jag tror jag vaknade en gång varje timme, försökte de vad de stog på smsen jag hade fått, och somnade om. Vi klev upp vid nio som att de inte gick at sova nå mer, och såg på film och drack smoothie. MÖMS

Idag är det söndag. Gud så roligt

Kommentarer
Postat av: agnes

"Agnes duschade, och gick och såg på film" haha, hahahaha, ja jag var riktigt tråkig:( och du är sämst, min katt heter MAGGIIIIE:)<3

2009-03-23 @ 16:07:23
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/
Postat av: mer nyckelben till sverige

mog1 -,-

2009-03-28 @ 14:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0