jag är brevid dig, och jag följer varje steg du tar

Japp. Nu sitter jag här i väldigt väl och ny städat rum. Ibland kan även jag vara duktig! Jag har gjort min mäster bäddning ( ni måste bara se den nån gång ), skurat golvet ( ryggspärr nu ), torkat alla hyllor, rensat allt möjligt, gjort rent mina speglar osv. Jag är något stolt över mig själv nu. Sitter och ler tillochmed.

Jag duschade för ett bra tag sen, och jag har inte orkat klätt på mig än. Så jag har sprungit runt här i huset i nästan inge kläder och städat på med alla städmaskiner som finns typ. Mitt hår är stort och krulligt, jag borde räkna lite matte för jag ligger tusen tal efter och har prov snart men vem orkar de på en lördag, har nån svenska intervju som jag ska gö till början av veckan, minns inte vilken dag. Men jag orkar inte göra nått av de där idag.
För ikväll blir det Agnotch och Therosa!


So close your eyes
Escape this town for a little while

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0