kill me

Ja jag glömde ju säga det igår, att det var idag jag hade konfateater grejen. Men faktiskt så hade jag glömt de helt och hållet. Kom på de kanske... halv tolv igår kväll. Och tur var väl de så jag inte gick till skolan som vanligt. Jag tog ledigt hela dagen idag fast att teatern slutade vid elva. Men vem orkar gå till skolan på en måndag bara för att ha en timmes engelska och en timmes so? Inte jag iallafall.

Ikväll sover syrran i min säng, så vi får snacka av oss lite. Hon åker ju till mamma i Kiruna på lördag. Så jag antar att jag får prata av mig som bara den ikväll, för sedan ser jag nog inte skymten av henne på ungefär 3 veckor. Jag måste plugga fysik också. Har prov imorgon. Fysik som är min starkaste sida,  ooooja! Får kämpa som ett as för att få godkänt. Meeen man kan ju inte vara bäst på allt. hehe heehhehehe hehehehe jo jag kan om jag vill

Nuru, nu väntar veckas drog som spelas förfullt inne i min tvskärm. OC!

en liten elin, 2006.. nyss fyllt 12 år :')

Kommentarer
Postat av: mer nyckelben till sverige

sööt :)<3



"jo även solen har ju fläckar" ;)

2009-03-31 @ 22:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0