look at me now

Igår blev de inget skrivet, eller jo egentligen blev de det, men jag tog bort de. Heheeee. Jävligt skön prao äre måste jag säga. Sköna killar också. Jag har bara sätt på film och mixtra på med allt möjligt 8) hehehe

Just de. Jag och syrran var på bio i söndags. Typ Valkyria eller vad den heter. Gah va bra den var! JaAgG ÄäRr VääRsSstTaA HhiIiTtTllLeErR FffFaaaAAaNnNnnEeeETT JjJUU! nämen den var faktiskt bra, och jag fällde såklart några tårar också. Hua hua.. Undra om de finns nån film jag inte grinar åt.. Jorå de finns de, låååvar!

Jag har nå fel i mina händer!??! De klias överallt på dom... Säkert cancern som jävlas med mig..

Nu ska jag spela piano gott folk, vi höres!!

mamma har bara tråkiga bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0