lost without you

Min gårdag var jävligt skön. Finns ingenting att klaga på. As bra sällskap ( ta inte åt dig Axel )! Även fast vi inte gjorde nånting speciellt så vare typ.. kul? Till en början försökte jag vara bättre än Anton Åberg på cs, lyckades såklart! Sedan blev de lite tid till Anton Lyxells dator. Hans musik <3 Hehehe, jag gillar den kanske bara för att han har alla låtar som finns typ.. Men aah heheheh artrwetwregt :) Sedan blev de att gosa med älskling hela kvällen + natten. Jag slog nämligen rekord på att vara uppe. Närmare åtta blev det den här gången! Riktigt bra kämpat av mig måste jag säga :')

Jag sov inte mycket inatt. Albin tog all plats i sängen + täcket ibland. Men jag älskar han ändå :) Det var as ljust i rummet och Axel kittlade mig under fötterna varannan minut. Men de gör inte så mycket, för jag är inte speciellt trött nu. Men de kommer väl..
Just nu sitter jag och väntar på att min kära syster ska ta kvart över nio bussen hit, och spendera den sista fredagen på lovet med mig :')

Du vill ha mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0