..och jag lämnar dig aldrig

Och där tog vårkänslan slut lika fort som den kom. Men hoppet är ju inte riktigt borta än. Anton övertygade mig igår att om cirka tre fyra veckor är nog våren så gott som här ändå..

Jo, min fredag blev inte så märkvärdig. Men den är värd att nämnas! De började med att jag sällskapade Anton på en promenix. Vi hade.. frågesport kan man nog kalla de. Haha, några roliga tabbar blev de också. Mycket skratt och bra sällskap helt enkelt. När vi gick mot tallskogen så mötte vi upp Ljungan Joel och Albin. Så vi följde med dom till gårn. AS RULIT VARE. Nämen så dåligt vare inte. Höll bara på att somna på slutet med annars så. Jag och Anton gick hem vid tjugo över tolv kanske. Amen tack för kvällen boizz!

Jag har blivit van att vakna av att min lillasyster skriker och leker indian halv sju på morgonen. Jag var även ensam med henne nu på morgonen för alla andra jobbade. Mamma hade tydligen kommit in till mig och sagt de, men jag var nog så jävla trött så jag fatta nog inte va hon sa.  Men idag hade jag turen att somna om för en gångs skull, tills hon kom och skrek ELIN i mitt öra och sa att jag måste skynda mig att följa med henne. "kom och kolla, skynda Elin, skynda!"  Morgonsur som en jävla åsna gick jag upp, och de visa sig att hon hade kasta tre barbiedockor, en bölja, en hårtork och ett ljus ner för ballkongen.. Måttligt glad blev jag! Sen när vi stog där och titta ner, så kollar Emma på mig och säger " Hehe, ops!" Skulle kunna strypa ungen om jag fick.. Men de var bara att klä på sig och gå och hämta sakerna. Och hur hon fick upp ballkongdörren är ett mysterium.

Nu ska jag hoppa in i badet.
Dagens planer lämnas osagda så länge, hör nog av mig senare.
kiss

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-03-21 @ 14:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0