should i give up?

Min helg har spenderas ändast med min kära syster. Hon är rätt bra på att göra mig glad när jag är ledsen.. Så hon behövdes verkligen denna helg.. Hehehehehe jajaaaaaa du behövs varje helg!!!

ÅH gud. Nu har min kära kusin lånat mitt piano, och bokstavligen slår på tangentera och skriker till. Bäst ni skriver upp de.

Jajaaaa, imorgon sätter jag min fot på skolan efter två veckor. Eller a, hur man säger. Imorgon sätter jag på fot på skolan för första gången på två veckor, de låter bättre. De känns inte bra, de känns förjävligt :(
Hela ligan är här nu, s å v i h ö r s
jag har fått en eeeegen telefon på rummet, deru

:') skolavslutningen i sexan, och säg inte att jag ser likadan ut för de vet jag redan.
Jävligt kort hår hade jag också.
Och ja, jag har haft lugg en gång i tiden jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0