still alive

Hur kan en liten liten unge gå en så jävla mycket på nerverna? " Emma gå och klä på dig, men sluta dra hunden i svansen, men stäng inte dörren när du inte kan få upp den, ta inte den där, lägg tillbaka borsten, SLICKA INTE PÅ BORDET! " Ungefär de har jag fått sagt om och om igen i en halvtimme hemma hos mina kusiner. Så springer ungen runt som en vild indian medans min mosters alla ungar sitter snällt och tar på sig kläderna. Hennes 6 barn va klar och ute vid bilen när jag hade fått på Emma täckbyxorna..

Jaja, nu är jag hemma iaf. Gårdagen blev väl en dag utan innehåll kan man säga? Vi gjorde ingenting, eller vi kom inte överens om vad vi skulle göra så de blev ingenting. Och nu är de näst sista dagen på lovet. Det känns förjävligt rent ut sagt. För jag har inte gjort nånting? Jag har fan bara varit tjock.. Men just därför ska jag och Anna göra en jävligt kul grej idag :D Deeeni, hemligt äre också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hih, söt tårta :D

2009-03-08 @ 17:19:15
Postat av: Anonym

hua ja, men äcklig

2009-03-08 @ 18:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0