take me somewhere we can be alone

Der är sånna här dagar man skulle kunna göra allt för att snön skulle vara helt borta. Att det är var Juni, och man går ut i hipsters och linne :') Anna cyklar på gammel cykeln och jag sitter där bak, äter glass.. G A H
Sommarminnen Anna, våra sommarminnen. Utmanar ödet till tusen. Det blir värre i sommar, eller hur? Gah vad jag längtar.. Men arbetarna på bruket. Haha, den unga killen.. När vi kommer där i bikini, han busvisslar, och håller vatten över kroppen. Hahaha, minns du?

Tja, idag har de känts som sommar. Förutom att det har blåst ibland, men annars så. Blått på himlen. Solen skiner. Snön smälter. wonderbart! Imorgon är det friluftsdag i sidsjön med skolhelevete. Jag får se vad jag och Anna syssel sätter oss med. Varken pulka eller skidor lär det ju bli iallafall. Som att ingen av oss vill åka skidor, och ingen av oss har en pulka. Och även om jag hade de så hade jag aldrig orkat tagit med mig den. Hehehe   hehehehe  heheh så ni vet lixom.

Inatt får jag nattsällskap
see u

missssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0