the best days of my life

Tisdag. Har inget att säga. Det är ännu mer vår idag, nått bra med dagen.. Vi var ute på biologin, så jag Hampus Anna och Victor gick och diskuterade allt möjligt medans vi gick runt stallet. As rolig dag, reaaaaallllyyyyy

Depppppppppppdag. Önska jag bröt benet, eller varför inte båda. Kanske till och med få en hjärtattack och måste akut till sjukhuset.. Och sedan ligga där i en vecka.. skönt

j a g ä r l e s s n u s å j a g o r k a r i n t e s k r i v a n å n t i n g m e r i d a g.

vad ska man säga.. en bild tagen tidigt som fan på morron, msnade med annao för att fråga hur hon kom till mittnorden.. min födelsedag vare också. och mobba fan inte min tycker om dig kudde. har fått den av mormor, sådeså. hade nr 21 i fotbollen, saknar att bli kallas ättermyra eller den vithåriga lillbruden på planen..
( lägg märke till hur duktig jag är på att bädda!! )
hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0