the more i try..

Jo, tandläkarna hade fel. Jag hade ingen mjölktand kvar, inte nån som var i vägen iallafall. Så, jag satt i väntrummet i kanske 20 minuter. Var nervös som ett aaaas, och sedan fick jag komma in, öppnade käften i kanske 30 sekunder, och sedan sa dom "nämen oj, du hade ju redan tappat den tanden vi tänkte titta på, du kan nog gå nu"

Jag var uppe hela natten i natt! Det var grymt länge sen jag var uppe så sent, ända till klockan 07.12 typ. Så jag har alltså sovit fem timmar inatt. Och vad de var som höll mig vaken, de vet jag inte. Kanske lankillarna som var lite mer än dryga, och som sedan sket i mig för cs.. Men inte Anton Lyxell inte, nejnej! Han pratade med mig ända tills jag gick och la mig :') (k) Hehe, ja nu vet ni de också.

Jag sitter nu och väntar på att Kimberly ska komma hit. Klockan nio imorse blev jag väckt av en ganska så sur mamma, som tydligen hade tjatat i en timme på mig att "Kimberly kommer om en timme, och du ligger och sover". Ja, de är sportlov. Jag brukar inte kliva upp med tuppen då mamma. Så hon hade ringt och sagt att kimberly skulle komma vid tolv. Och som att hon inte litade på att jag skulle kliva upp då heller, så hade hon tagit min mobil, och ställt väckarklockan på 11.57 ..... :)

Jag ska hoppa in i duschen nu. See u

snygg tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0