there's no sense crying over every mistake

Hihi, igår var jag och Anna bra busig asså! Vi gjorde en maaaaaaaaaaaaaassa k00la grejer vettu. Fast vi avslutade kvällen hos Blåberg. Anna satt vid datorn, och jag sov typ hela tiden i Antons as sköna säg.. Hehe roligt sällskap vi var! Vi gick hem vid halv ett, och blev pigga igen..

Idag vaknade jag värsta tidigt. Jag frös som fan, och sen när jag tog på mig täcke så blev de för varmt. SÅÅÅÅ jag klev upp och satt mig på datastolen och väntade i en timme på att Anna skulle vakna. När hon vaknade så bestämde vi på fem minuter att vi skulle åka till stan, och så blev de. på en halvtimme var vi klar, och tog bussen. Gick runt lite, handlade lite, och åkte hem.

Imorgon är de prao. O C H G I S S A VA R T ?
Jo, varken jag eller Anna hade orkat gått till Niklas och fått hjälp med praoplats, så vi tog lilla Kuzmins tips. Nämligen hans föredetta praoställe. Hifiklubben. De kommer bli tråkigt som fan.. Men säkert bättre än skolaaaa

NAAAAAAAAAAW mammas lilla flickaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0