there's no use looking back or wondering

Lika bra vänder idag också. Fast det var kallt när man inte rörde på sig. Jag och Anna syssel satte oss nog. Vi gick upp för hela sidsjöbacken, åkte madrass ner, satt i värmestugan, gick till pulkabacken och var där en bra stund, gick till värmestugan igen, och åkte hem. Jag hade med mig kameran, men jag har typ sämst minne så jag kom typ aldrig ihåg att knäppa. Men Oscar knäppte på mig och Anna en av gångerna vi åkte madrass ner för sidsjöbacken iallafall. Alltid något. Men för de mesta frös jag, och ville hem.

Hahahaha, när jag och Anna åkte madrass ner för pulkabacken en gång, så åkte Oscar Jonas och Stefan typ alldeles bakom oss, utan att vi visste de. Så vi när vi stannade så klev jag upp och tittade bakåt. Och då såg jag hur dom kom med full fart emot oss, och jag springer för livet åt sidan och skriker på Anna, men hon märker inget så hon sitter kvar och blir överkörd. Kanske dagens roligaste

Jajaaa, nu ska jag titta lite på Mia och Klara.
Ikväll blir det älskling!
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0