yesterday you told me about the blue blue sky

De blev så att jag åkte till Kimberly igår istället. Så snäll som jag är.. Men vi dippade grönsaker, såg på de okända och sjöng karaoke. Så de gick ändå :D

Idag åkte jag och pappa och hämtade min moppe! Hoho va lycklig jag blev när jag såg den. Nä men, jag blev glad iallafall. Den är röd, och svart. Ni får se en bild i slutet på inlägget. Eller vi får se två bilder. Och efter att vi hämtat den så hämtade vi upp Anna efter vägen. Så nu sitter vi här och har inget att göra..

Men ikväll ska vi hälsa på En Albin, En Axel, En Berra och Tre Antonar :D
 

Kommentarer
Postat av: t-therese

Ska bli roligt att se lilla Elin på en moppe! Wiho ;)

2009-03-05 @ 15:14:52
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jadu jag ser jävligt liten ut på den moppen kan jag lova :D och sedan är jag skit rädd när jag kör.. så tjaa, de kommer nog bli en upplevelse att se mig köra moppe!:D

2009-03-05 @ 16:33:53
Postat av: @|bîN

:] mysis

2009-03-06 @ 14:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0