you can be my bad-boy

Jag har fan skrivit klart en hel jävla svenska uppsats, städat lite tills imorgon, och kollat lite på engelska läxan sen jag kom hem ifrån skolan. Det är ju ganska bra gjort som att jag slutade halv fyra idag. Och justde, hade nån jävla stafett ute på svenskan idag. Jobbigt och kallt. Men vinnaren blev bjuden på fika imorgon, så jag offrade mitt liv för laget nästan. Hehe nerå, men vad gör man inte för lite fika?

och vet niii :') Blev alldeles tåriz igår när min låtsas pappa kom in med ett usbminne och sa att det vet hur många bilder som helst som var mina. BILDER JAG HADE PÅ MIN GAMLA DATOR! Vilket betyder att det är jävulst med sommarbilder. Jag tänkte att ni kunde få se några:

Jorå, brunett har även jag varit en gång i tiden.





mobba inte min min, jag är inte speciellt snygg när jag spelar fotboll

utan smink och allt





gatufesten med anna<3




äh nu orkar jag inge mer


Kommentarer
Postat av: anna

haha .... elin. om du inte redan var medveten om det så är det ifk sundsvall vi splelade mot på fotbollsbilden där du var så snygg, hehehehhehe :):)



p.s GATUFESTEN MED DIG WAS THE BEEEEEEEST <3

nu vet du (a)

d.s

2009-03-27 @ 22:05:18
URL: http://anaolfsn.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja (aa) spelar mot laget vi sedan gick över till:D hahaha..

2009-03-30 @ 14:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0