i don't wanna miss a thing

Dagen har flytit på rätt bra och fort. Lite halft less är man ju, men de är inte speciellt konstigt. Mest less på folk, allt möjligt folk.. Och även på att skolan har börjat igen, såklart. Vi körde lixom igång direkt. Fick ingen mjuk start eller, nejnej.. Fast Bengt var sjuk idag, så vi hade vikarie på engelskan. Så svarade på några frågor, sen var det lek resten typ. Så aa, ganska mjuk start vare ju, som att englskan är den jobbigaste lektionen på hela måndagen..

Axel lillsnuttan hade brytit nyckelbenet, igen. Eller? Jag har för mig att han gjorde de förut en gång också..Lillklanten åkte rak in i sargen.. Med vilje säker också, bara för att man ska tycka synd om han.. Hua

Nanannananananananaaaaa vetni? Jag tror fan att de börjar bli vår nu. Värsta sköna vädret och lite snö har ju fan smält bort. UUUUUUUNDERBAAART! Men nu kommer de säkert börja snöa igen. Om de gör de så lovar jag att jag skjuter mig själv.
Jag lovar

Inte gammal bild, nej huuuuuuua nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0