you wanna kiss me once, you wanna kiss me twice, ah ha ha

Jo, igårkväll sa jag några ord till min käre bror och gav honom en kram. För nu se jag inte skymten av honom tills den 11 maj. Känns hemskt, tomt, tråkigt.. Men ändå skönt att jag kan vara i hans rum hur mycket jag vill nu. Men vem ska nu ha kuddkrig med mig en vardagsnatt vid tre? :( Och vem ska nu komma in och slå mig i ryggen och sedan säga att han inte hade nån annan att slå.. Jadu, hur ska jag klara mig?

Hela dagen spenderades hos världens bästa mormor, och att be till gud att Daniel inte kraschar med planet. Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde när jag fick reda på mormors ungdom/barndom. Haha sjuk människa. Men jag är glad att jag har en sån sjuk mormor. Världens stjärna!

Imorgon är de onsdag. Den jobbigaste dagen på hela veckan trots att vi slutar två.

heheh jag o issa vetty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0