cause it doesn't make a difference if we make it or not

Måndag. Ny vecka. Som sagt så går vi bara tre dagar den här veckan, precis som för nån vecka sen. Så nu är det alltså bara två skoldagar kvar den här veckan. S K Ö N T ! Och idag på mentorstiden så räknade Bengt på ett ungefär hur många dagar det var kvar. Och han kom fram till att det var runt 13 :o WOHO! Det är snart sommarlov ju, ojojojoj!

Jag hade kemiprov idag, rätt lätt men jag läju ska få dåligt ändå. Jag lyckas med det mesta.. Sen fick jag även reda på att vi ska ha ett till kemiprov på måndag.. :) Så det var bara att ta hem boken igen. För det var ett antal instuderingsfrågor som man ska kunna. Och ja, svaren finns i boken så det är bara att börja skriva ner dom då.. Fast det får bli söndagens bekymmer skulle jag gissa på, och sedan har jag även en so/svenska uppsats som ska vara klar på måndag, men det får nog också bli söndagens bekymmer (: HIHIHIIH stackars söndag

Nu sitter jag här vid bärbara och lyssnar på looptroops rockers.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men mi madre ringde nyss och ville ha med mig till Emmas avslutning. Haha en vuxen kvinna vill inte gå själv på en avslutning.. Jaja, min mamm är cooll. Men jag fick nyss reda på att min älskling också ska dit, så ja, jag går nog (:

Jag är hungrig. Men som att förkylningen inte har blivit bättre, och jag känner inte smak, så har jag ingen stor lust att äta. Känns meningslöst.
Jaja, vi hörs imorgon :)
AJ LAV JO



bjuppar på lite bilder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0