Can you paint with all the colors of the wind?

Jag har sett mycket på One Tree Hill på senaste tiden. Jag har sett hela första säsongen, och har sett några stycken på andra. Alltså det är nästan hemskt hur beroende man blir! Allt är så bra, precis allt. Skådespelarna, handlingen.. Skådespelarna är så grymt snygga allihopa! Alla förutom coatch och Dan. Jag hatar Dan! Vilken jävla arsle han är. Fast nu helt plötsligt har han ändrat sig, fast säg ingenting för jag fattar att det inte kommer hålla länge..

Men iallafall. Jag blir så jävla kär i James Lafferty! Han och Haleys förhållande.. Jag önskar att verkligheten bara kunde vara så som deras är. Även fast den verkligheten är påhittad, men ändå..

Finns seriöst äkta kärlek bara på film? Eller är det möjligt, en liten liten chans att den existerar? Jag vet inte rikigt vad jag ska tro. Men nu på senaste tiden har jag förstått att nothing last forever. Great Elin, bättre sent än aldrig..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0