I believe I can, I believe I will!

Jag har varit vaken i drygt två timmar, och det enda jag har gjort är att måla naglarna, dammsugigt och tittat på en film. Jag såg Honey som förresten är jätte bra! Den rekomenderas om man gillar dans.

Ja jag ska ju som sagt vara bartender ikväll! Så jag är upptagen hela kvällen. Jag ska vara hos syrran så fort som möjligt, senast tre. Så jag borde verkligen sätta fart nu. Har inte ens gjort hälften av allt som måste vara klart tills ikväll. Men jag börjar med att packa väskan!

Ni får ha det så bra ikväll, jag sover hos syrran inatt så vi hörs inget mer idag. Men vi hörs imorgon så berättar jag hur min lördag såg ut!
Just nu:

Titta vilken sötnos jag är barnvakt åt. Kusin Kian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0