I'm not a girl, not yet a women

Jag hänger inte riktigt med i svängarna längre känns det som. Dagarna känns varken långa eller korta. Känns som att jag är i någon form av ide för mig själv. Vänder mig inåt istället för utåt lixom. Fast jag är inte depsprimerad eller nått sånt, absolut inte. Det har väl med vädret och årstiden att göra antar jag..

Iaf! Idag ska jag träna igen. Som att jag vilade igår så blir det dubbelpass idag! :D Hehe bäst att köra hårt när jag väl håller på. Man vet aldrig när den här motivationen försvinner. Jag vet att det inte är bra att träna hårt och mycket på samma gång, men äh. Vi gört för skojs skull.

Nu blir det att hårdplugga. Svenska so och spanska. Framför allt spanska som att jag har nå verb prov imorgon. Fast jag såg nu att jag inte hinner plugga speciellt mycket. Sticker kvart över, och kommer hem kvart över nio, dusch.

Ajdå, blir nog en sen kväll för mig ikväll.

hehehe glad tjej


Kommentarer
Postat av: Daniel

fin tjej

2009-10-22 @ 23:16:44
URL: http://danim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0