Sköna söndag

Nu är ännu en helg över. Kanske den tråkigaste helgen på riktigt länge, MEN den var välbehövlig!

Iaf så kom Anna hit igårkväll, vi gick ut på en liten prommis och pratade om allt möjligt. Vid halv tolv märkte vi att det började bli liiiiite för kallt, så vi gick in och såg på nån kriminal serie. Fråga mig inte vad det var för det har jag ingen aning om.

Jag vaknade klockan tio idag. Rätt bra tid!! Anna ligger fortfarande och sover, ovanligt.. NAEEE
Egentligen så skulle jag nog ha varit rätt utvilad nu efter den här slappa helgen, men bara för mina jävla bihålor så är jag ändå trött och hängig. Meeeeeeen always look on the bright side of life

NEJ nu ska jag försöka få liv i Anna så vi kan gå och äta, sen sätter vi oss i vardagsrummet, slår på boxen (eller vafan de är), SF anytime, och hyr en skit bra film!
Hare gött denna tråkiga söndag.

han skulle inte sitta fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0