Duktigt gjort!

Idag hade vi temadag på skolan, drogtema. Vi såg filmer, personer pratade och vi åt lunch, typ. Dock var det rätt så "kul" att lyssna åtminstonde, hade varit illa annars.

Anna följde med mig hem, vi åkte och tankade Skrållan (som jag förresten döpt moppen till, katten fick ju inte heta det..) sedan drog vi till henne. På med träningskläderna och ut! Vi sprang nämligen runt kyrkan. Om vi fick bra tid vet jag inte, vi glömde nämligen att titta när vi sprang hemifrån.. He.he. Det var så otroligt jävla jobbigt idag. Fick ont överallt. Och trots att det var sjukt jobbigt och smärta så kunde vi inte hålla oss för skratt (vilket gjorde det otroligt mycket jobbigare). Så där sprang/joggade/gick/kröp/hasade vi oss framåt, skrattandes, klagandes och flåsandes. Så kul att vi alltid skrattar, hur mycket painintheass man än har. Jag älskar våran wonderbara humor!

Jag älskar att ha en bästa vän!






Kommentarer
Postat av: ANNABORG!!!

åååååh, tack gosigumman :* oh jag hååller med. LOVE yOU LOVE YOU LONG TIME!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<33<3<3<3<<3<3<3



Ps. fina bilder ds.



ps2. INTE! ds2.

2010-04-28 @ 18:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0