I wish you could

Jag hade glömt hur mycket jag älskar filmen A walk to remember. Min absoluta favoritfilm när det gäller genren kärlek. Ni som inte har sett dom måste se den. Jag och Linnea låg och såg den igårkväll och jag grinade lika mycket som jag gjorde första gången jag såg den (ni som grinar till filmer vet att man grinar mest fösta gången, HIHHI).



Fast jag måste ju säga att P.s i love you inte kommer långt efter. Fast A walk to remember är finare när det gäller personkemin. Jag önskar verkligen att det fanns sånna killar. Shit.






Kommentarer
Postat av: Camilla

Kan inte du komma och sova hos oss nått nu på lovet?

2010-04-05 @ 13:05:02
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0