Kul jag har

1. Tre saker du vill ha varje dag: sommarlov sovmorgon och pengar
2. En person du beundrar: Camilla
3. Egenskaper du gärna ser i din partner: mysig, romantisk, snäll, rolig och snygg.
4. Bästa känslan? att va lyckligt kär
5. Värsta känslan? att va rädd troja
7. Nånting du vill göra innan du dör? hoppa fallskärm
8. En bok du älskar & varför: syskonkärlek, älskar kärleken i boken (ja jag vet att det är två syskon men jag tycker fortfarande att det är fint) 
9. En film du älskar & varför: a walk to remember, jag vill också hitta en sån kille, som lixom skulle göra allt.
10. Tre namn du lyssnar till: elin, elin och elin
11. Är du kär nu? mmm
12. Favorit låt just nu? if i aint got you
13. Har du bra betyg? dom duger
14. Vad har du på dig just nu? jeans linne tshirt
15. Favorit plagg? mjukisar
16. Ett TV-program du gärna tittar på: biggest loser
17. Någonting du beundrar? personkemi
18. Något du är glad över att du har: mina vänner
19. Ett land du gärna skulle resa till: hawaii
20. Nånting du vill : att sommaren ska komma och att dom förbannade askmolnen ska försvinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0