Oh

Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska höra av sig. Jag ska nämligen åka och tejpa ihop min moppe idag. Jo, den är lite trasig efter kraschen förra sommaren :] 



Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag och Linnea kanske åker och köper glass i Bredsand? Vem vet.


Måste bara berätta att inatt drömde jag att jag satt i en bil ute i skogen. Jag satt stilla och tittade ut genom fönstret som att det inte var konstigt att jag satt där i en dimmig skog. Eter ett tag kommer det nått svart ur skogen skit snabbt och jag håller på att bajsa på mig. Iallafall så var det en skit arg hund som började hoppa mot fönstret och jag låser dörren jag sitter vid. När jag låser dörren försvinner hunden och jag tittar runt som en uggla överallt men hittar den inte. Så jag lutar mig tillbaka och ser att hundjäveln sitter bredvid mig. Fast han bara flåsar och slickar mig på armen. Sen vakna ja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0