Så stor och stark på dagen, men så liten mitt i natten

Godmorgon!
Eller egentigen vaknade jag för en timme sen, jag har nämligen hängt resten av tvätten nu på morgonen. Det tog en timme, fattar ni hur mycket tvätt det var då?! Men nu är jag stolt över mig själv! Dock längtar jag inte till att kläderna har torkat och jag måste vika och lägga in allt i garderoben..


Varför är jag på sånt städhumör idag?! Bara för att jag inte har nånting att städa?! Dock är min lillasystersrum behov av städning men det rummet tänker jag inte städa om jag inte får nått för det.


Men iallafall! Idag ska jag vara med Anna! Det var inte igår. Det var typ en vecka sen. He.He. Jag håller på att vänta på att hon ska vakna. Dock läju jag få vänta några timmar till. Men vet ni?! Mamma väckte mig klockan sju och sa att jag var tvingad att lägga mig med Emma och ställa klockan på åtta. För Camilla skulle hämta henne halv nio och skjutsa henne till dagis. Jag är iallafall väldigt tacksam över att jag slapp gå med henne till dagis! Så tack Camilla! Men iallafall, när mamma väckte mig hade jag inte sovit många timmar, och Emma skulle såklart vakna halv åtta (en HEL halvtimme för tidigt!!!!!1) och var skit pigg. Jag minns inte riktigt vad jag gjorde imorse om jag ska vara ärlig, bara att jag gav Emma kläder, en yogurt och somnade lite i soffan och vaknade av Camillas sms att hon var utanför strax...


Sen ska jag kanske säga att jag aldrig varit så lycklig som när jag fick lägga mig i min säng och bara sova?!

Kommentarer
Postat av: Camilla

va så lite så...

2010-04-06 @ 17:02:48
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0