Ännu en dröm

Inatt drömde jag en sjuk dröm igen.. Jag borde fan göra en kategori för mina drömmar. Inatt var jag påväg till Indien för att jaga folk som gifte sig utan tillåtelse. Folk som gifte sig bara för att inte bli utvisad ur landet. Jag tyckte det var så himla fel så jag gav mig av på egenhand för att sätta stopp för det.
Men när jag väl skulle stampa in på bröllopet så kunde jag inte förmå mig att förstöra. För alla bröllop var så fina, sagolika. Precis så som man själv drömmer om. Så det slutade med att jag sprang ifrån sista bröllopet gråtandes, till en båt. Sedan åkte jag rakt ut i havet och stötte på Victor och Tom (dom är fan alltid med i mina drömmar nu för tiden!8)) som klipphoppade ifrån en stor sten. Ja, stenen stog där mitt i havet. Jag bromsade inte båten utan hoppade bara i bredvid dom, och båten åkte iväg själv. Dom hjälpte mig att komma upp på den otroligt platta och höga stenen, sedan höll dom mig i handen och rent ut sagt slängde mig över kanten. Innan jag slog i vattnet vaknade jag, såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0