Flash

Jag har städat mitt rum, köket (städat och städat.. fin putsat lite) och lillsyrrans rum idag. (förklaring till varför kommer imorgon!) Jag funderar på att lägga ner där. Jag får helt enkelt fortsätta imorgon. Och då kan jag få hjälp av mamma också.

Jag kanske tar mig en prommis med Camilla ikväll. Jag får se hur det blir. Jag kan ju trots allt inte ta mig någonstans utan hjälp.. Jävla moppe

FÖRRESTEEEEEN! När jag flög runt i köket så ringde min mobil. Jag kände inte igen numret men svarade ändå (såklart, heheeheheh). Och det var ingen mindre än Jonas Nordell! Ni kan inte ana hur paff jag blev när han ringde för att höra hur det var med mig, och vad jag hade gjort i sommar. Hahaha. Skön kille de där.

vackra människa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0