Hannispannis

Min vän hannastekpanna skrev nyss på msn att hon ville att jag skulle uppdatera min blogg. Bara för att jag är en sån otroligt generös vän så gör jag det, endast för henne skull!

Ja... jag och mamma åkte till stan en sväng nu på kvällskvisten. Mamma nästan tvingade mig att köra bilen påväg hem. Men jag fegade ur i sista sekund, gjorde trafiken en tjänst med andra ord. Jag satt och växlade radiokanal hela vägen, mellan p3 och mixmegapol. P3 är alltid bäst som att mixmp alltid kör samma låtar, men dom pratade så jävla mycket på p3 ikväll, besvikelse. Dock blev mamma lite irriterad när jag höjde volymen och skrek igenom en låt, bytte kanal och skrek igenom låten där. Sedan blev jag irriterad när hennes förbannade telefon ringde stupikvarten och jag var tvingad att sänka.


Sådärja. Nöjd nu hannakaffepanna?♥

Kommentarer
Postat av: fullsomenkastrullhanna

2010-08-13 @ 23:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0