I hope you get your dreams

Egentligen skulle jag ha jobbat hela dagen idag. Men tack och lov så blev det inte så. Så idag ska jag bara ta det lugnt, som att jag ska kliva upp fem imorgonbitti och sätta mig på tåget mot Stockholm.


Iallafall så är det ingen vanlig dag idag heller! För idag är det min mammas födelsedag! Hehehe dum som jag är så har jag inte köpt nånting, men jag får gottgöra det i Stockholm eller senare idag. Ska börja med att ge henne en kram iallafall.

Och just det! Igårkväll så kom Anna hit, sedan gick vi ut och mötte Erik. Som att det faktiskt var min födelsedag så ville jag hitta på nånting, så vi gick till Emma och där var Angelica Axel och Johan. Efter en stunds funderande åkte grabbarna och köpte korv och grejer, och vi andra letade ved och satte oss på en grillplats. Sedan grillade vi hela kvällen och bara myste. Efter ett tag kom även Anton! Jag måste säga att det räddade min födelsedag bra nog. Tack mina fiiiiiina vänner♥

Kommentarer
Postat av: ankaaan



2010-08-03 @ 12:26:46
URL: http://angelicape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0