Old times

Idag när jag satt inne på Liam och Kians rum så hittade jag en massa gamla bilder på mig och nära och kära. Jag knäppte kort med kameran på några av dom. Måste bara få visa.

Linus Falk, hans pappa Jarmo och mini Elin

En ledsen Linus, min moster Camilla med lilla Kim i famnen, framför henne står Linnea och bredvid henne står jag.

En rund Elin

Min farmor med mig i knät, Linnea och Linus. Aldrig sett snygga påskkärringar/gubbe. Vi fick tillochme smink oss själva runt munnen!

Tog mig en skön dusch

Jag och världens bästa Linus

Linus hjälper mig att ta av kläderna

Linus och jag

Jag Nicklas och Daniel, världens bästa bröder!
(haha ja jag har nog varit kul hela mitt liv skulle jag tro)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0