Shoppingen

Nuuuu har jag nätt och jämnt fått upp hyllorna. Dock blev det lite snett och så, men jag säger som min vän Angelica: Det är ju bara charmigt! Ordna lite på hyllorna på samma gång, och knäppte kort på det andra jag köpte idag. Hääär kommer bildernnaaaaaa

Snart kommer förresten Angelica hit! Gissa vad vi ska göra då? JOOOOO just det! UT OCH SPRINGAAA!








En plåtljusgrej (ingen aning om vad dom heter ) som jag ska lägga stenarna i, och även lite av "doftgrejerna" och ljus. Sedan köpte jag en "låda" som jag ska förvara smink i. Allt det här ska stå på en möbel som jag egentligen skulle köpa idag men den var slut. Så den köper jag till veckan. Ni ska få se bilder när det är klart också!

Fem kollegeblock till skolan

Och en superduper godluktande scrub!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0