So kiss me

Hemma igeeeeen. Gud så kul jag och Camilla hade det igårkväll! Fyfan. Jag knäppte iallafall en massa bilder på jordkällaren (som hon och jag kämpade med tidigare i sommar) så ni kan få se hur den ser ut nu. Dock är den inte klar helt, utan det är lite hyllor och sånt som ska köpas dit också.


Sedan undrar jag var värmen kom ifrån? Inte fan klagar jag, men jag fick stå och titta ut genom fönster i fem minuter för att ens kunna övertala min hjärna att jag var vaken. Sedan när man har varit övertrött hela dagen och har försökt fått hjärnan att sammarbeta när det gäller små gulliga barn/bebisar, pyssel, mat och sånt så kändes det helt plötsligt jobbigt att det var varmt. Dessutom är jag förkyld också. Kult liv.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilka fina bilder :) åhh det är så mysigt där <3

2010-08-12 @ 01:45:54
URL: http://www.hallonzplitt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0