Wake up

Yes. Det går faktskt att packa på en kvart. Jag är ett levande bevis. Ingen packlista heller. Linnea och Kevin kom hit för en stund sen så vi har sprungit på preem och växlat och sprungit på ICA och handlat frukost. Ikväll ska jag och Linnea se på film och försöka somna efter den. Eller så dygna vi helt enkelt. Lika brare!


För övrigt så har jag kärat ner mig i en massa nya låtar. Kul att den som jag mest vill ha på ipoden inte går att få tag i. Älska livet. Kul att jag har nått fel så jag alltid är hungrig. Kul att jag inte sovit ut på tretusen år känns det som och kommer inte göra det den här veckan heller. Kul att jag är så otroligt blyg och aldrig aldrig aldrig har mod till att säga några meningar rakt ut och sedan få saken ur världen. Kul att när jag väl fäster mig vid någon så tar det 84896416468 år för mig att släppa taget. Kul att det här inlägget blev as långt och meningslöst.

Vickie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0