10/1-10

Jag vet inte riktigt vad det blev för fel på mig inatt alltså. Jag skulle gå upp och dricka vatten, men fick stå och hålla i diskbänken några minuter för de skar i hela bröstkorgen när jag andades. Gled ner vid kylskåpet och satt där ett tag, tänkte "nu dör jag" (HEHEHEHEHHEHEHE). Jag måste ha somnat där, för mamma kom vid fem och väckte mig, sen la jag mig i sängen igen :]


Åhåhå jag får lite småångest när jag tänker på att skolan början PÅ RIKTIGT nu. Börja åtta på morgonen i fem dagar, kliva upp klockan sju. Men jag får hoppas på att vårterminen går snabbt. Eller att jag åtminstonde får MAJ snart! Woho


HAde en wonderbar dröm inatt. Jag drömde att jag och några kompisar i klassen var i Thailand. Vi hade hyrt en sån där båt (som alla storbloggare i Thailand har gjort, nivet?) och åkte och besökte en massa öar. När vi stannade på en ö och solade så kom R.Pattinson, B.Pitt, B.Spears och Z.Efron! Dom typ halvsprang fram till oss. Vi alla satt oss upp, tog av oss solglassarna och gapade så stort att man kunde ha fått in en stople i käften. Men iallfall så vaknade jag när det bästa kom (som alltid...), Zac la sig bredvid mig, tog min hand och kom närmare mig hela tiden.
Sen kom Emma in och skrek att klockan var morgonen... :(


Sen fattar jag inte riktigt meningen med att just dom kom dit vi var?! Och var jag tvingad att drömma sådär om Zac? Nu blev jag ju knappast mindre kär i han..

Zac är snygg Brad är snygg Britney är..Britney, R.Patt är bara snygg som Edward
*DrrREeeEgggEeelLLl*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0