27/1-10

Nej, jag blev då fan inte piggare utav att träna heller. Den här dagen suger. Tur att jag kan gå och lägga mig nu snart! Förresten så har jag en timmes sovmorgon imorrn! Shit va skönt! Vi ska till Hedbergska och titta på deras vårshow, typ. Så jag slutar efter vi har sett showen, mycket skön dag.


Och vet ni?! Jag tappade ju bort min plånbok för typ två månder sen. Och pappa hittade den i brorsans bil, och WALLA där i låg det en 500lapp. Då blev jag glad.. Och en till grej! Pappa hämtade min älskade kamera ifrån lagningen för någon dag sen, och idag fick jag den!!!! ÅH va glad jag ääääääääääR!

Kanske inte är sån dålig dag ändå..
Dessutom var det sket gamla bilder ifrån när jag Angelica och Isabelle var ute på äventyr. Tänkte bjuppa på några!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0