Crazy love

ÅH vad alla som känner mig eller vet vem jag är borde vara stolt över mig nu!
Jag har nämligen plockat upp allt ifrån golvet, lagt de där dom ska vara, dammsugit, torkat golvet, startat en tvättmaskin och rensat garderopen!! OH YEAH säger man då (det är inte klokt hur mycket jag har sagt det ordet på sistonde, det sitter verkligen fast där uppe asså)


Vill bara säga att min favoritbloggerska har fått ett baaaarn :') ÅÅH VA GLAD JAG BLIIIR! Och jag blir extra glad just för att hon förlorade sin ett åriga son nu i våras i cancer. Så nu säger jag Grattis till Sofie och Peter! Grattis till lilla söta Wilma♥


Puh. Jag är helt slut nu. Har flygit runt i mitt rum alldeles för mycket. Men nöjd är jag. Åh va nöjd jag är!
Ska tvätta bort sminket nu och lägga mig i tid.
I LOVE U <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0