Electron

Alltså.. våran klass?!
Sista lektionen blev ju katastrof. Vi hade (eller skulle ha haft) so med våran mentor. Men vi började prata om discot som vi skulle ha haft på fredag, men efter tjat och bråk så blev det inte så. Killarna fjantar sig eller bryr sig inte alls, tjejerna skriker på killarna eller lägger huvudet på bänken och suckar, Ami står där framme och försöker få ordning. Jag är tvärtemot alla andra tjejer, själv tycker jag att det är kul och se på när tjejerna rent ut sagt vill döda killarna, så jag sitter jag skrattar lite försiktigt för mig själv och njuter.



Iallafall. Jag måste läsa lite i dom två böckerna jag läser i skolan, annars kommer jag aldrig kunna få mitt efterlängtade betyg. Det känns som att jag har kämpat på med en boken huuuuuuuuur länge som helst, och ändå är jag bara på sida 70..

Vid halv sju ska jag träna, OH YEAAH 

Kulkulkul med syslöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0