För jag lovar den här gången att jag ska ge allt jag har

Alltså det är inte långt kvar tills jag måste vara säker på vad jag ska söka för tre val. Stil hälsa spa. Det blir nog tredje valet iallafall. Tredje valet känns inte så viktigt, men jag skulle ändå kunna tänka mig att gå det. Andra valet blir nog nånting på Thoren. Anting handel eller samhälle. Men första då? Det känns ju skit bra att det är första valet som jag är sjukt osäker på.
Men när jag var på stan med min vän Agnes för några veckor sedan så pratade hon om Skvadern. Samhälle. Jag blev lite kär i det hon berättade, och då har jag inte ens besökt skolan än. Jag ska gå och kolla på det i helgen och be till gudarna att det är någonting för mig.



Jag måste ta något att äta nu, inte mycket. För då kommer jag få holl (stavning?) och aldrig klara av 80 minuters träning ikväll. Träningen börjar 17.45. Tills dess ska jag glo på dom Andra Avenyn avsnitten om jag har missat.
Skriver innan jag drar till träningen, eller efter. HEEH

Kommentarer
Postat av: agnes

Elin! Smsa mig på lördag när du är på Skvadern, jag ska guida människor och jag tar gärna en paus för att träffa dig, hehe.

2010-01-19 @ 18:57:26
URL: http://ingetinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0