Haha

För det första så ställde jag och Anna klockan på halv tio bara för att vi ska ha en chans att kliva upp på torsdag. Klockan ringde, jag stängde av den, vi somnade om. Sedan vaknade vi halv två igen, JIHA!


För det andra
så är Paranormal Activity så jävla överskattad att det är skrattretande?! Haha kan nån snälla berätta för mig vad som seriöst ni tyckte var läskigt? OH jises.

Nu ska vi se film.
Vi såg The Bourne Identity förra gången Anna var här, nu ska vi se uppföljaren på den!

The Bourne Supremacy

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag vet! Alla säger att den är så jäävulskt läskig. Att man skiter ner sig när man ser den typ. Men jag satt fan och skrattade nästan, haha. Blev så jävulskt besviken

2010-01-05 @ 14:34:41
URL: http://danim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0