hejsan

Jo, igår.


Dagen började med att jag och Angelica kom på att vi hade legat i sängen i ungefär 20 timmar. Inte okej! Vi åkte till Isabelle vid halv nio, vid halv tio gick vi till någon Rasmus där Therese också var. Hos Rasmus var det en del folk som jag knappt kände men nån av dom visste jag vilken de var.

Iallafall så hade vi rätt kul där och ja, fast kvällen slutade rätt tidigt. Jag ringde Linus, jag han och hans tjej gick hem till mig och var vaken till halv fyra typ. Sen var jag så snäll och gav dom min säng och jag la mig på soffan.



Idag ska jag nog vara med Isabelle Isabelle och Angelica. Tänker inte vara hemma :)


Fortfarande inge bilder ifrån nyår men jag hoppas att det kommer =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0