Hooked on a feeling

Ni kan inte ana hur mycket jag längtar tills jag ska börja gymnasiumet. Om jag kommer in vill säga. Men att bara för göra det jag älskar mest hela dagarna. Åh va underbart det ska bli. Jag får bara hoppas att jag vågar ta för mig bara, jag är mer personen som låter andra stå framför medans jag tar några steg bakåt, om ni förstår. Men jag antar att jag vill gå där bara för att få lära mig att våga tro på mig själv, att jag kan. En dag kanske jag står där själv på scenen, vem vet?



Fredag idag.
Så otroligt skönt! Det har varit kämpigt att komma upp ur sängen hela veckan. Men imorgon kan jag äntligen ligga och dra mig huuuuur länge jag vill. 
Dagens planer... Vi ska dra ihop några stycken och hitta på nånting, tror jag. Om jag ens hänger på. Det är så äckligt kallt ute så jag vägrar gå nånstans. Men nånting måste jag göra, kan inte sitta hemma när det äntligen är fredag! Fast hur det än blir så umgås jag nog med Isabelle iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0