Just a little late

Ja jag har som sagt tittat på film hela morgonen, men nu är jag uppe! Det är sjukligt kallt ute så jag tverkar på om jag kommer ta mig utanför dörren idag. Men kanske, ska göra mitt bästa.


Jag har redan börjat deppa över att helgen är över imorgon. Jag orkar och vill inte kliva upp på måndag. Varför ska terminen gå så förbannat saaakta. Kan det inte bara bli maj nångång? Så jag och världens bästa människor får åka till Rom! Sen skulle det vara as skönt om maj bara kunde förvinna när vi kommit hem, så jag kan få gå ur nian nån gång.



Men jag ska hoppa in i duschen nu gott folk, måste försöka piggna på mig lite efter alla tårar som fälldes i sängen imorse pga filmen.

Kommentarer
Postat av: TheRose

Vad såg du för någon sorglig film?

2010-01-30 @ 20:33:58
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0