Let the stars kiss you

Har varit på språng hela dagen. Tog 20 över två bussen in till stan med Isabelle, väl där träffade vi Anna.
Shoppade lite idag. HEHE JAJA jag kunde inte låta bli.
En bodyloiton, två koftor, en hårspray, en halsduk och en mascara.

Vid fem gick jag och Anna till Hedbergska på öppethus. Vafan, varför var skolan så mycket bättre nu än vad den var i höstas? Då tyckte jag inte om den alls. Men nu varen ju as bra.. ÅH vad jag vill att nån bara väljer åt mig vad jag ska gå.

När jag kom hem vare bara att byta och vara ute i bilen på fem minuter. Skulle träna pump. Slatan vad jobbigt det var. Så jag kom hem för ungefär 40 minuter sen. Och nu ska jag tvätta bort sminket.


Victor♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

VI VET ATT DU HAR EN PIERCING I TUNGAN,DU BEHÖVER INTE VISA DEN PÅ TYP VARENDA BILD,BARA SÅÅÅÅ FJORTIS ATT GÖRA DET!!!!

2010-01-21 @ 22:00:06
Postat av: Anonym

Låt bli att titta då om det stör!

2010-01-22 @ 19:41:58
Postat av: Daniel

Det pinsamma är ju att du inte kan stå för vem du är och vad du säger. Och att du seriöst tar dig tid att gå in på den här bloggen och kommentera det om du nu stör dig så mycket på det. Ge fan i att hacka på personer som du inte ens känner. Elin är underbar, du är bara tragisk. Skaffa dig ett liv för helvete.

2010-01-22 @ 23:24:02
URL: http://danim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0